tiistai 5. heinäkuuta 2016

Vähän tietoo minusta

Elikkäs tämä on ensimmäinen postaukseni, niinkuin kaikki varmasti huomaa. Ajattelin kertoa vähän itsestäni ja muutenkin mitä tämä blogi tulee sisältämään. Olen vielä aika huono keksimään miten saisin ajatukseni kirjoitettua tänne, tai mahtaako ketään edes kiinosta, mutta toivottavasti edes jotain. Olen jo tosi kauan halunnut aloittaa blogin kirjoittamisen. Ihan vain siksi, että saisin elämääni jonkinlaisen "harrastuksen". Eikai tämän aloittaminen ole koskaan kenellekkään helpoa mutta  eiköhän kaikki tai ainakin useammat kehity tässä  kun vain tarpeeksi kauan tekee.

Mitä Blogi tulee sisältämään. 

Elikkäs olen ajattelut tästä lähinnä semmoista perus lifestyle blogia, jossa kertoisin ihan vaan kuulumisia ja arjesta. Mutta ettei tästä tule ihan tylsää niin teen tänne esim. jotain muoti, kaunus, hius aiheisia postauksia ja miksen joskus vaikka videoita. Ja jossain vaiheessa voisin kirjoittaa vaikka jotain aihe postauksia semmoisita aiheista jotka itseäni jollain tavalla koskettaa tai kiinnostaa, tai miksen myös semmoisia mitkä kiinnostaisi mahdollisia lukioita. Ajattelin näin aluksi tehdä vain silloin postauksen, kun keksin kirjoitettavaa. Mutta jos saan tälle blogille lukioita niin saatan alkaa tekemään useammin. Koska mielestäni on vain turha käyttää hirveästi aikaa blogiin jota ei oikein kukaan lue. Mutta itseäni vain pelottaa se asia, kun nykyään tubaajat on noussut niin korkealle niin onko enään hirveästi blogin lukioita,tai olen vain miettinyt sitä tässä. Toivottavasti tubaajat ei jyrää bloggaajia.

10 faktaa minusta

1.Olen tosi huono heräämään aamulla. siksi mulla onkin aina joku 10 herätystä viiden minuutin välein.

2. Niinkuin blogin nimestäkin saattaa arvata olen blondi ja olen blondannut nyt jo puol vuotta ja se alkaa viimein olla sen värinen kuin haluankin.

3. Asun tosi pienessä kaupungissa en nyt sano missä mutta pirkanmaalla kummiskin.

4. Olen 15 vuotias ja mulla on synttärit 21.6

5. Saan pian mopoauton :) se voi joistain olla  oikein jonnejen menopeli, mutta itse tykkään.

6. Kuuntelen tosi paljon räppiä.

7. Olen tosi huono koulussa ja keskiarvoni olikin 6.1 ja nyt pitää kiriä.

8. Mulla on koira ja se on rodultaan maltankoira.

9. Tykkään lävistyksistä ja minulla on napakoru ja haluaisin vielä kielikorun ja rustokorun korvaan.

10. Haluaisin opiskella parturi-kampaajaksi.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti